Pomoc techniczna i często zadawane pytania dotyczące pomocy przy logowaniu

Author:
17 lutego 2021

Skorzystaj z tych informacji, aby uzyskać pomoc techniczną lub dotyczącą logowania do naszych produktów objętych subskrypcją, a także uzyskać dostęp do naszych opcji samoobsługi: raporty kredytowe, zamrożenie kredytu, alerty o oszustwach i spory.

Pomoc dotycząca logowania

Jak sprawdzić, czy mam już login do cyfrowej witryny samoobsługowej lub witryny samoobsługowej online dla konsumentów?

Jeśli niedawno zaktualizowałeś zamrożenie kredytu TransUnion, dodałeś alert o oszustwie lub przesłałeś spór, powinieneś mieć istniejącą nazwę użytkownika i hasło.

Jeśli masz nazwę użytkownika i hasło utworzone w witrynie samoobsługi cyfrowej lub w witrynie samoobsługi klienta online , będą one działać również w drugiej.

Mam problem z zalogowaniem się na swoje konto. Co powinienem zrobić?

Najpierw upewnij się, że używasz prawidłowego linku logowania. Zobacz poniżej.

Następnie spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i historię przeglądarki. Zajrzyj do sekcji ustawień / opcji / narzędzi swojej przeglądarki.

Zapomniałem nazwy użytkownika lub hasła. Jak to zresetować?

Mamy łatwy proces resetowania. Aby zapewnić bezpieczeństwo swojego konta, zostaniesz poproszony o kilka pytań identyfikacyjnych. Gdy potwierdzimy, że wprowadzone przez Ciebie informacje są dokładne, otrzymasz dostęp do swojego konta. Po zakończeniu procesu otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą ochrony prywatności.

Kliknij poniższe linki, aby zresetować swoją nazwę użytkownika lub hasło dla:

Jak mogę zmienić moje dane logowania?

Po zalogowaniu się kliknij „Profil u góry ekranu, a następnie wybierz kartę „Moje ustawienia.

Jak wybrać dobrą nazwę użytkownika i hasło?

Wybierając nazwę użytkownika, wybierz coś, co możesz zapamiętać – na przykład adres e-mail.

Twoje hasło powinno mieć co najmniej 8 znaków i zawierać cyfry oraz litery. Pamiętaj, rozróżniana jest wielkość liter.

Co to jest tajne pytanie i sekretna odpowiedź?

Twoja tajna odpowiedź to Twoja osobista odpowiedź na tajne pytanie, które wybierzesz z dostarczonej przez nas listy. Pomoże Ci to zalogować się, jeśli zapomnisz nazwy użytkownika lub hasła. Na przykład, jeśli wybierzesz pytanie: „W jakim mieście się urodziłeś?, Wtedy Twoją sekretną odpowiedzią może być „Los Angeles.

Jak mogę zarejestrować nowe konto?

Możesz zarejestrować nowe konto, korzystając z poniższych łączy i postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na każdym ekranie. Jeśli masz już zarejestrowane konto TransUnion, będziesz musiał wybrać nową nazwę użytkownika dla każdej nowej subskrypcji, w której się zarejestrujesz.

Kliknij poniższe linki, aby zresetować swoją nazwę użytkownika lub hasło dla:

Pomoc dotycząca konta

Dlaczego witryna nie może znaleźć mojego pliku kredytowego?

Możesz nie mieć pliku kredytowego, jeśli:

  • Nie masz wystarczającej historii kredytowej
  • Twoi pożyczkodawcy decydują się nie zgłaszać TransUnion
  • Dane osobowe przesłane w Twoim pliku są nieścisłe
  • Nie ustanowiłeś kredytu lub nie korzystałeś z niego od 10 lub więcej lat

Jak zaktualizować adres pocztowy lub adres e-mail powiązany z moim kontem?

Zakładka „Moje informacje w Twoim profilu umożliwia łatwą aktualizację adresu i adresu e-mail. Aby się tam dostać, kliknij łącze do swojego profilu u góry ekranu, a następnie wybierz kartę „Moje informacje.

Jeśli chcesz zaktualizować adres w raporcie kredytowym, przejdź tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

Jak zaktualizować adres pocztowy lub adres e-mail powiązany z moim kontem?

Zakładka „Moje informacje w Twoim profilu umożliwia łatwą aktualizację adresu i adresu e-mail. Aby się tam dostać, kliknij łącze do swojego profilu u góry ekranu, a następnie wybierz kartę „Moje informacje.

Dlaczego miałbym zmienić swój adres pocztowy lub adres e-mail?

Posiadanie Twoich aktualnych informacji w systemie pozwala nam w razie potrzeby skontaktować się z Tobą w sprawie Twojego konta.

Dlaczego nie mogę zmienić numeru ubezpieczenia społecznego podczas rejestracji?

Jeśli błędnie wpisałeś swój numer ubezpieczenia społecznego w formularzu zamówienia, powinieneś rozpocząć proces od początku.

Jak mogę anulować moją subskrypcję?

  • Monitorowanie kredytu TransUnion: Anuluj moje konto.
  • TrueIdentity: Anuluj moje konto.

Jeśli próbujesz anulować konto, ale masz problemy z zalogowaniem się, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Informacje rozliczeniowe (tylko usługi płatnej subskrypcji)

Jak mogę zmienić informacje o karcie kredytowej?

Po zalogowaniu się kliknij link „Profil u góry ekranu, a następnie wybierz kartę „Płatności i zamówienia. Wybierz łącze „Zaktualizuj / zmień kartę kredytową po prawej stronie sekcji „Informacje rozliczeniowe za produkt. Wprowadź nowe informacje i wybierz Zapisz. Zaktualizowane informacje o karcie kredytowej będą teraz używane do wszystkich przyszłych transakcji na stronie TransUnion.

System nie pyta o typ karty kredytowej (MasterCard, Visa). Dlaczego nie?

Numer karty kredytowej wskazuje typ używanej karty.

Czy mogę używać myślników podczas wprowadzania numeru karty kredytowej?

Tak. Możesz wprowadzić jedną ciągłą liczbę lub użyć myślników / spacji, aby oddzielić numer, który pojawia się na karcie kredytowej.

Informacje dotyczące płatności (tylko usługi płatnej subskrypcji)

Skąd mam wiedzieć, czy zostałem obciążony?

Jeśli kupiłeś raport kredytowy i ocenę 3-Bureau, monitoring kredytowy TransUnion lub członkostwo TrueIdentity Premium lub zostałeś obciążony opłatą za raport kredytowy, na stronie Mój profil pojawi się pozycja „ Płatności i zamówienia ” w sekcji „Moje zamówienia. Będzie jasno określał numer zamówienia i datę. Wystarczy kliknąć łącze „Wydrukuj pokwitowanie, aby wyświetlić szczegółowe informacje, takie jak numer karty, zamówiony produkt i pobrana kwota. Jeśli nie obciążono Cię opłatą, zobaczysz komunikat „Brak opłat w pliku.

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Po zalogowaniu się kliknij link „Profil u góry ekranu, a następnie wybierz kartę „Płatności i zamówienia. Wybierz link „Wydrukuj pokwitowanie, a otrzymasz kopię oryginalnego paragonu.

Jakie karty kredytowe są akceptowane jako formy płatności przez TransUnion?

Akceptujemy karty kredytowe Visa, MasterCard, Discover i American Express.

Dziękuję Ci!

Twoje ustawienia plików cookie zostały zastosowane.

Gdy korzystasz z naszej strony internetowej, my i nasi zewnętrzni dostawcy zbieramy informacje o Twojej aktywności w Internecie i innych sieciach elektronicznych (adres IP, informacje o urządzeniu i informacje dotyczące interakcji z naszą witryną) za pośrednictwem plików cookie i innych technologii. Używamy tych danych osobowych, aby poprawić wrażenia użytkownika, analizować wydajność i ruch na naszej stronie internetowej oraz zapewniać ukierunkowane reklamy. Jeśli chcesz zrezygnować z używania nieistotnych plików cookie stron trzecich i wszelkich plików cookie stron trzecich, które mogą być uznane za sprzedaż zgodnie z prawem stanu Kalifornia, wybierz opcję „Ogranicz wszystko. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak używamy plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Proszę to zanotować:

  1. Ta rezygnacja dotyczy tylko informacji gromadzonych i udostępnianych za pośrednictwem plików cookie, modułów śledzących i innych technologii podczas przeglądania naszej witryny lub korzystania z naszych aplikacji. Jeśli chcesz zrezygnować ze sprzedaży Twoich danych w inny sposób niż za pomocą plików cookie, kliknij tutaj.
  2. Nadal będziesz widzieć reklamy, ale mogą one nie być ukierunkowane i mogą nie być dla Ciebie istotne.
  3. Jeśli jesteś użytkownikiem-gościem lub nie jesteś zalogowany na swoje konto, Twoja opcja rezygnacji będzie obowiązywać tylko w przypadku tej przeglądarki lub aplikacji. Jeśli usuniesz lub wyczyścisz wszystkie pliki cookie, Twój wybór nie zostanie zapisany i będziesz musiał ponownie zrezygnować po powrocie do witryny.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy