Co to jest wirtualny terminal?

Author:
17 lutego 2021
Category: Karty Kredytowej

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę usługową, która głównie kontaktuje się z klientami przez telefon, sklep detaliczny lub restauracyjny, który regularnie przyjmuje zamówienia telefoniczne, czy po prostu chcesz zaoferować swoim klientom więcej sposobów rozliczania się z Tobą, wirtualny terminal może być mądrym wyborem .

Jeśli zastanawiasz się, jak korzystać z wirtualnego terminala do przetwarzania kart kredytowych – lub potrzebujesz więcej informacji, aby ustalić, czy jest to w ogóle dobra opcja dla Ciebie – pozostań. W tym poście zamierzamy zbadać, co wiąże się z transakcjami za pomocą wirtualnych terminali, i uzbroimy Cię w wiele informacji, abyś był lepiej przygotowany do podjęcia mądrej decyzji dla Twojej firmy.

Spis treści

Jak działają wirtualne terminale

Terminale wirtualne to aplikacje internetowe, które umożliwiają ręczne wprowadzanie danych karty kredytowej przez Internet. To rozwiązanie umożliwia pobranie płatności przez telefon lub osobiście z komputera – bez czytnika kart.

Na zdjęciu poniżej jest przykład bezpiecznego terminala wirtualnego firmy Fattmerchant (zobacz naszą pełną recenzję Fattmerchant). Jak widać, jest to całkiem proste. Po prostu podłączasz dane i czekasz chwilę na przetworzenie, aby zakończyć sprzedaż.

Wiele rodzajów firm potrzebuje bezpiecznego sposobu przyjmowania płatności przez telefon lub osobiście, ale może nie potrzebować lub nie chcieć kupować sprzętu. Jakie firmy mogą więc skorzystać na przyjmowaniu płatności za pośrednictwem wirtualnego terminala? Oto kilka przykładów:

  • Dostawa jedzenia:klienci mogą dokonać przedpłaty przez telefonprzeddostawą jedzenia.
  • Praca zdalna:projektanci stron internetowych, graficy, pisarze i inni profesjonaliści pracujący zdalnie mogą rozliczać rachunki przez telefon.Lokalni specjaliści (np. Gabinety lekarskie, prawnicy lub księgowi): przyjmują płatności przez telefon, aby zarezerwować klientów, uregulować bieżącą kartę lub przeprowadzić proces z drugiego końca lady.Mechanika: Twoi klienci mogą płacić przez telefon i odbierać samochód po godzinach, a Ty możesz odebrać należność w zwykłych godzinach pracy.Inne usługi dostawy:niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem lokalnej apteki, dostarczasz wina i napoje spirytusowe czy coś innego, przyjmowanie zamówień telefonicznych jest doskonałą opcją dla mniejszych firm z dostawami.Jeśli żadna z tych sytuacji nie dotyczy Ciebie, nadal mogą wystąpić sytuacje, w których przyda się wirtualny terminal. Niektórym kupcom podoba się fakt, że wirtualny terminal umożliwia im rezygnację ze sprzętu w celu zrekompensowania ograniczonej przestrzeni na liczniku. Chociaż aplikacje do przetwarzania płatności mobilnych są również opcją, niektórzy ludzie żyją i umierają przy swoich laptopach (że tak powiem), więc wirtualny terminal jest najbardziej sensowny dla ich potrzeb biznesowych.

    Każdy inny sprzedawca, który zazwyczaj przetwarza transakcje za pomocą przeciągania, zanurzania lub dotykania, może od czasu do czasu potrzebować płatności przez telefon. Jeśli masz już procesor kart kredytowych, prawdopodobnie gdzieś na desce rozdzielczej znajduje się wirtualny terminal, za pomocą którego możesz ręcznie wprowadzić dane karty kredytowej za pomocą formularza internetowego. Square (przeczytaj naszą recenzję) jest jedną z takich firm. Oto przykład wirtualnego ekranu terminala Square. Jak widać, jest to bardzo prosty formularz, który wymaga podania danych karty kredytowej i umożliwia wprowadzenie notatki o sprzedaży:

    Chociaż Square oferuje dość prostą konfigurację, która pojawia się automatycznie, gdy rejestrujesz się za darmo, inne firmy przetwarzające karty kredytowe, zwłaszcza tradycyjne konta handlowe, mogą się nieznacznie różnić. Poniżej zamierzamy zbadać różne funkcje, które może oferować wirtualny terminal. A później w poście omówimy koszty i udostępnimy kilka firm przetwarzających, aby sprawdzić i przekonać się samemu!

    Akceptowane rodzaje płatności za pomocą wirtualnych terminaliChociaż dominującą zaletą wirtualnego terminala jest przyjmowanie płatności kartą kredytową przez telefon, niektóre procesory kart kredytowych zapewniają kompatybilny sprzęt, dzięki czemu można przeciągnąć kartę. W takim przypadku otrzymasz czytnik kart, który podłącza się do komputera przez port USB lub łączy się przez Bluetooth.

    Niektóre firmy oferują również dodatkowe sposoby żądania środków za pośrednictwem wirtualnego terminala, takiego jak ACH, a nawet markowych form płatności. Dzięki markowemu formularzowi płatności możesz dodać swoje logo i notatkę o usłudze, a następnie wysłać je bezpośrednio na e-mail klienta. Klikając link, klient może następnie dodać szczegóły płatności do formularza w celu bezpiecznej płatności. (Uwaga: firmy przetwarzające często oferują opcje faktur niezależne od wirtualnego terminala).

    Ogólnie rzecz biorąc, zauważysz, że wirtualny terminal służy przede wszystkim do ręcznego wprowadzania danych karty kredytowej lub zbierania informacji o płatnościach od klienta, który nie stoi przed tobą fizycznie. I to prowadzi nas do następnego ważnego punktu. Jeśli ręcznie wprowadzisz dane karty kredytowej (nawet jeśli stojąonetuż przed Tobą), sprzedaż jest uważana za transakcję bezkarty.

    Podczas przetwarzania transakcji bez karty zwykle obowiązują wyższe stawki płatności. Za chwilę omówimy bardziej szczegółowo aspekt kosztów, ale najpierw porozmawiajmy o bezpieczeństwie płatności i sposobie, w jaki wirtualny terminal radzi sobie z niektórymi z głównych zagrożeń.

    Bezpieczeństwo płatności dzięki wirtualnym terminalomMożesz się zastanawiać, czy wirtualny terminal jest bezpieczny. Dobra wiadomość jest taka, że ​​wirtualne terminale to bezpieczny i zgodny ze standardem PCI sposób akceptowania kart kredytowych od klientów z bliska i daleka. Dzieje się tak, ponieważ transakcja odbywa się za pośrednictwem bramki płatniczej, która wykorzystuje szyfrowanie danych lub tokenizację w celu zabezpieczenia poufnych informacji podczas transmisji. Podmiot obsługujący karty kredytowe może również uwierzytelnić transakcję poprzez weryfikację adresu lub zażądanie numerów CVV na odwrocie karty. Po wprowadzeniu danych do formularza płatności oszuści mają trudności z przechwyceniem danych.

    Jakie są więc zagrożenia związane z używaniem wirtualnego terminala?

    Pomimo tych wbudowanych zabezpieczeń nadal musisz być świadomy ryzyka związanego z każdym ręcznym przesyłaniem danych. Najważniejszą rzeczą, na którą musisz zachować ostrożność jako sprzedawca, jest to, że Ty ani Twoi pracownicyniepowinniścienigdy zapisywać numeru karty kredytowejna kartce papieru ani przechowywać go w żaden sposób. Przechowywanie informacji o karcie kredytowej za pomocą oprogramowania niezgodnego ze standardem PCI (lub zapisanych na skrawku papieru) stanowi poważne ryzyko dla Twojej firmy.

    Obecnie oszuści atakują przechowywanie kart kredytowych przez małe firmy, które szukają luki w zabezpieczeniach. Najlepszym sposobem uniknięcia odpowiedzialności za oszustwa związane z kartami kredytowymi jest zawsze wprowadzanie danych karty kredytowejbezpośrednio do formularza płatności i nigdy nie kopiowanie numerów nigdzie indziej.Oczywiście, nawet przy dobrym zabezpieczeniu czasami zdarzają się naruszenia. Jeśli jednak Twoja firma ma terminal wirtualny zgodny ze standardem PCI, odpowiedzialność przenosi się na Ciebie, jeśli dojdzie do naruszenia.

    Innym rodzajem ryzyka, o którym każdy sprzedawca powinien być świadomy – niezależnie od sposobu przetwarzania – są obciążenia zwrotne. Niezależnie od tego, czy klient nie pamięta zakupu, zmienia zdanie lub nie jest zadowolony, może zażądać zwrotu środków zwanego obciążeniem zwrotnym. Taka sytuacja może kosztować kupca cenę sprzedaży i dodatkowe opłaty. Ponieważ sprzedawca nie przechwytuje danych elektronicznych na chipie lub pasku, transakcja bez karty wiąże się również z podwyższonym ryzykiem „przyjaznego oszustwa. Przyjazny oszust ma miejsce wtedy, gdy klient prawdopodobnie wie, że dokonał zakupu od Ciebie, ale dzwoni bezpośrednio do wystawcy karty kredytowej, aby odmówić zakupu. Jako sprzedawca możesz ograniczyć obciążenia zwrotne dzięki otwartej komunikacji i działaniom następczym, a także szybko reagować na wszelkie skargi lub problemy z obsługą klienta. Aby uzyskać więcej pomocnych wskazówek, jak chronić się przed straszliwym obciążeniem zwrotnym, przeczytaj Kompletny przewodnik po zapobieganiu i wygrywaniu obciążeń zwrotnych .

    Ile kosztuje wirtualny terminal?

    Ile kosztuje wirtualny terminal, zależy od kilku czynników. Ważne jest, aby zrozumieć, że sposób przetwarzania płatności wpływa na opłatę transakcyjną. Jeśli ręcznie wprowadzisz informacje o karcie na swoim wirtualnym terminalu, stawki są nieco wyższe, ponieważ transakcja jest traktowana jako brak karty, a zatem wiąże się z wyższymi opłatami interchange (płaconymi bankom i sieciom kart). Nawet firmy, które stosują stawki ryczałtowe zamiast interchange-plus, pobierają wyższe opłaty za transakcje CNP wszelkiego rodzaju, ponieważ ostatecznie ich przetwarzanie kosztuje więcej i wiąże się z wyższym ryzykiem.

    Należy jednak pamiętać, że jeśli Twój procesor oferuje ACH jako alternatywę, możesz zaoszczędzić trochę pieniędzy, ponieważ ACH generalnie kosztuje znacznie mniej niż przetwarzanie kart kredytowych. Większość transakcji ACH jest rozliczana według stałych opłat (zwykle od 0,15 USD do 1 USD) lub jako procent transakcji (do 1%).

    Ogólne zastosowanie wysokiego ryzyka, handel elektroniczny, olej CBD, broń palna i amunicja, dorośli, naprawa kredytu, zły kredyt, vape / e-papierosy, linie lotnicze

    Jeśli chodzi o sam terminal wirtualny, wiele firm uwzględnia tę funkcję w swoim podstawowym planie. Dharma i Payment Depot to dwa procesory kart kredytowych, które zapewniają bezpłatny klucz do wirtualnego terminala wraz z ich rozwiązaniem POS. Wiele mobilnych procesorów kart kredytowych, takich jak Square, zawiera również bezpłatny terminal wirtualny. Inne, takie jak PayPal, mogą pobierać miesięczną opłatę za rejestrację w wirtualnym terminalu. Ważne jest, aby zastanowić się, czy Twój wirtualny terminal będzie podstawowym narzędziem do przetwarzania płatności, czy tylko dodatkiem, a następnie poszukać firmy z ofertą odpowiadającą Twoim potrzebom.

    Czy powinieneś używać wirtualnego terminala?

    To, jak często korzystasz z wirtualnego terminala (lub jeśli w ogóle go używasz), zależy od Twojego modelu biznesowego. Jeśli przyjmujesz płatności przez telefon lub Twoja firma ma mniejsze zapotrzebowanie na wolumen, wirtualny terminal może zapewnić prostotę i bezpieczeństwo. Czasami może się zdarzyć, że będziesz potrzebować płatności telefonicznej, aby zarezerwować zamówienie lub pozwolić klientowi na zdalną płatność. To wszystko doskonałe powody, dla których warto używać wirtualnego terminala.

    Pamiętaj jednak, że jeśli nie przeciągniesz karty, transakcja zostanie uznana za brak karty, a Twoje stawki przetwarzania będą nieco wyższe niż transakcje przeciągnięte, zanurzone lub z podsłuchem. Mając to wszystko na uwadze, jeśli prowadzisz sklep stacjonarny i codziennie przetwarzasz płatności, warto zaopatrzyć się w czytnik kart lub terminal do kart kredytowych, aby ogólnie obniżyć koszty.

    Korzystanie z wirtualnego terminala we właściwy sposób może zmniejszyć ryzyko oszustwa i zapewnić zgodność z wytycznymi PCI, więc jest to zdecydowanie pozycja obowiązkowa w przypadku określonych modeli biznesowych. Jest to bezpieczny sposób wprowadzania danych karty kredytowej w celu przesłania, ponieważ jest to zwykle szyfrowane lub tokenizowane. Jeśli Twój model biznesowy jest zgodny z wirtualnym terminalem, masz wiele możliwości wyboru firm obsługujących karty kredytowe, z których wiele wymieniliśmy w tym poście. Kiedy robisz zakupy, pamiętaj o uwzględnieniu wszelkich miesięcznych opłat wraz ze stawkami przetwarzania, gdy skracasz liczby.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania kart kredytowych i firm, które polecamy (i dlaczego), zapoznaj się z naszym postem 5 najlepszych firm przetwarzających karty kredytowe dla małych firm na rok 2019.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy